پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
بازاریابی
خبرگزاری ایسکانیوز / ۴۲ ساعت قبل
استاپموشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشنگرافی در رونق تجارت
در صنعت انیمیشنسازی و پویانمایی، ساخت استاپ موشن یک تکنیک سینماتوگرافی هست و به این صورت انجام میشود که کاراکتر را کمی حرکت میدهند، سپس از آن با دوربین ثابت عکس گرفته میشود و آنقدر این عمل را تکرار میکنند تا حرکت تصویر را به بیننده القا کنند و مخاطب باورش میشود که آن مدل جاندارد و به خودیخود حرکت میکند.
• حسام رضایی • ایران
خبرگزاری ایسنا / ۴۳ ساعت قبل
نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به پایین بودن قدرت رقابت محصولات صادراتی استان هرمزگان گفت: نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند و سعی کنند چالشهای موجود در بخشهای بستهبندی، ارائه، بازاریابی و ... در حوزه صادرات برطرف کنند تا محصولات استان هرمزگان رقیب جدی محصولات کشورهای خارجی باشد.
• اختراعات
روزنامه دنیای اقتصاد / ۴ روز قبل
افزایش مکانیزاسیون کشاورزی با توزیع ۳۱هزار تراکتور
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در سال گذشته با توزیع مستقیم بیش از 31هزار دستگاه انواع تراکتور زراعی و باغی بین کشاورزان زحمتکش کشور توانست 0.17 اسب بخار در هکتار در ارتقای ضریب مکانیزاسیون کشاورزی نقشآفرینی کند.
• کشاورزی
سایت فرادید / ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
(تصاویر) 10 مورد از بهترین و قدرتمندترین وانت های پیکاپ
خرید یک وانت به منظور حمل خانه کاروانی یا حمل اقلام بزرگ از یک مکان به مکان دیگر غیرمعمول نیست. بنابراین، شرکت هایی که وانت پیکاپ می سازند، اغلب مواردی مانند ظرفیت حمل بار و نرخ یدک کش کردن را در صدر بازاریابی خود قرار می دهند.
• وانت
خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
آغاز تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی برای نخستین مرتبه در استان با هدف جذب هرچه بیشتر گردشگر آغاز شده و در دستور کار قرار دارد.
• صنایع دستی • گردشگری
سایت فرهیختگان / ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
نات کوین، تلگرام و بازی بزرگ بازاریابی اینترنتی
رمزارز مشهور این روزهای تلگرام یعنی ناتکوین (NotCoin) یک میمکوین بر بستر بلاکچین تلگرام (TON) است که ابتدا در ماه نوامبر سال ۲۰۲۳ عرضه شد؛ ناتکوین توسط یک تیم کوچک و ناشناخته توسعه پیدا کرده است و حتی هیچ برنامه تفصیلی یا وایت پیپر (Whitepaper) هم ندارد!
• بیت کوین • ارز دیجیتال
سایت آفتاب نیوز / ۱۴۰۳/۰۱/۲۷
راهکارهای کلیدی افزایش فروش با هوش مصنوعی
به منظور افزایش فروش با هوش مصنوعی و با ترکیب تحلیلهای پیش بینی کننده، چت باتها و استراتژیهای قیمت گذاری پویا، کسب و کارها میتوانند تجارب مشتری را افزایش دهند، رشد درآمد را افزایش دهند و به موفقیت بلندمدت در بازار دیجیتال امروزی دست پیدا کنند.
• هوش مصنوعی • تبلیغات
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
«الفبای مدیریت عمر»/جایی که با خود مهربانمان آشتی میکنیم
وقتی شخصی از دنیای مادی کولهبار سفر میبندد تا به جهانی که کاملتر و باقیتر است مهاجرت کند و در واقع زمان زیستن در این دنیا برایش به پایان رسیده است، باز هم میتواند آثار و بقایایی از خویش در این دنیای فانی به یادگار بگذارد؛ همچون اندیشمندان و بزرگان و صاحبنظرانی که راههای بسیاری را آموختند و بهترین راه را برای جوامع به یادگار گذاشتند و رفتند. در این میان یکی از افرادی که میتوان گفت کفهٔ علم مدیریت و بازاریابی ایران را به سمت حرکتی جهشی سوق داد، …
• بازار کتاب • کتاب
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
تاثیر محتوای صوتی در افزایش فروش
گفته میشود تنها شغلی که هوش مصنوعی نمیتواند آن را از بین ببرد، فروش و بازاریابی است. صاحبان کسب و کار برای فروش بیشتر، حاضر هستند تا قله قاف هم سفر کنند اما لازم نیست این همه به زحمت و دردسر بیفتند! خوشبختانه روشهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آنها، میزان فروش بالا میرود. یکی از مهمترین و بهترین روشهای افزایش فروش، تولید محتوای صوتی است.
• تبلیغ • گزارش آگهی
خبرگزاری شفقنا / ۱۴۰۲/۱۲/۲۸
آرتی عربی: افزایش اقبال روسها به خرید املاک در چین | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا- یک بررسی توسط آکادمی بازاریابی اینترنتی « MAED» نشان داد که چین تنها کشوری است که روس ها بیش از قبل در آن شروع به خرید املاک و مستغلات کرده اند. به گزارش شفقنا، آرتی نوشت:« بر اساس این بررسی، از ابتدای سال 2023 میلادی، اقبال روس ها به خرید املاک چینی 87 درصد [ ]
• اقتصاد چین • خرید ملک
سایت برترینها / ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
استراتژی «یکی بخر دوتا ببر» این بار در بازار خودروهای لوکس!
استراتژی یکی بخر، دو تا ببر یک تاکتیک بازاریابی هوشمندانه برای هدایت کسب و کار است، اما ما معمولاً این نوع تاکتیک را در خرید و فروش خودرو نمیبینیم. به تازگی یک نمایندگی فروش خودرو در فلوریدا، این نوع تاکتیک بازاریابی را اجرا کرده است.
• جهان • خرید و فروش
روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
پنج دلیلی که شرکتها را در تله شکست میاندازد
میگویند «موفقیت مدعیان زیادی دارد، اما شکست را کسی گردن نمیگیرد.» اما این گفته درباره شرکتها درست نیست، زیرا علاوه بر بیتجربگی بنیانگذار شرکت، دلایل فراوانی برای شکست شرکتها وجود دارد. با درک علل شکست شرکتها میتوان به رهبرانشان کمک کرد که بدانند چه کاری را چرا، چه وقت و به چه ترتیب انجام دهند و چگونه درستترین گزینهها را برای شرکتشان انتخاب کنند.
• بازاریابی • کسب و کارها
خبرگزاری شفقنا / ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
تبلیغاتکنندگان در تیکتاک برنامههای اضطراری برای مهاجرت به پلتفرمهای رقیب را آماده کردند | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا- تبلیغاتکنندگانی که در تیکتاک، به بازاریابی برای مصرف کنندگان جوان مشغول هستند، در مواجهه با احتمال ممنوعیت یا فروش اجباری آن، برنامههای اضطراری را برای مهاجرت به پلتفرمهای رقیب این اپلیکیشن ویدئویی آماده کرده اند. به گزارش شفقنا از ایسنا، جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا، چهارشنبه گذشته به لایحه قانونی رای دادند که شرکت بایت [ ]
• تیک تاک
خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
برگزاری دوره آموزشی ویژه تولیدکنندگان فرش دستباف در استان گلستان
رئیس اداره امور فرش اداره کل صنعت، معدن وتجارت استان گلستان گفت : دوره آموزشی ویژه تولید کنندگان فرش دستباف با هماهنگی مشاور امور بانوان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و با تدریس مازیار میر استاد معین مرکز ملی فرش ایران در حوزه تخصصی بازاریابی و فروش فرش دستباف برگزار شد.
• حسن زاده
سایت عصرایران / ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
مهندس معمار مدیر ۲ قسمت غیر مرتبط در بیمه دی/انتصاب های بیمه دی با اظهارات رئیس جمهور تطابق دارد؟
با وجودی که رئیس جمهور تاکید کرده که از از بکارگیری افراد به صرف آشنایی و رفاقت و بدون توجه به شایستگیها خودداری شود اما شاهدیم که در بیمه دی از زیر مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران فردی با مدرک مهندسی معماری نه تنها به عنوان مدیر بازاریابی و تبلیغات که به عنوان مدیر روابط عمومی و امور بین الملل این شرکت نیز منصوب شده است.
• رئیس جمهور • بیمه
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
ثبت برند چه مراحلی دارد؟ | هزینه ثبت برند و مدارک آن
برای نشان دادن اهمیت ثبت برند میتوان اینگونه گفت که شما به عنوان یک موسس شرکت و یا تولید کننده محصول مشخصی مدت زیادی است به فعالیت میپردازید. در گذشت سالها فعالیت و داشتن عملکرد مناسب و هم رده با بازار رقابتی، در بخشهای مختلف از جمله بازاریابی، تبلیغات، کیفیت کالاها، محصولات و یا خدمات خود داشتهاید. با توجه به رقابت زیاد در حوزه کاری، با ثبت برند تجاری خود این امکان را به سودجویان نمیدهید تا از برند شما سوء استفاده کنند.
• تبلیغ • گزارش آگهی
روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
هزینه واقعی غذا
پس از چند سال افزایش قیمت ناشی از شیوع کرونا در فروشگاههای مواد غذایی، به نظر میرسد تورم در بخش خردهفروشی موادغذایی در حال کاهش است. این خبر خوبی برای مصرفکنندگان است، بهویژه آنهایی که در خانوادههای کمدرآمد هستند که سهم بیشتری از درآمد خود را صرف غذا میکنند. اما هزینه غذا بیشتر از آن چیزی است که ما در فروشگاه میپردازیم. تولید، فرآوری، حملونقل و بازاریابی مواد غذایی هزینههایی را در سراسر زنجیره ارزش ایجاد میکند. بسیاری از …
• تورم • مواد غذایی
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
تور آشنایی با مسیر جاده ابریشم برای افراد تاثیرگذار فضای مجازی کشور چین در حال برگزاری است
مسوول در دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: : تور آشنایی با مسیر جاده ابریشم برای نخستین بار برای افراد تاثیرگذار فضای مجازی کشور چین در حال برگزاری است.
• استان سمنان • گردشگری
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
اینفلوئنسرهای چینی جاذبههای کرمان را به جهان معرفی میکنند
سرپرست دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی از برگزاری چهار تور آشناسازی با عنوان پروژه «ایران سلام» و به دنبال آن، سفر اینفلوئنسرهای جوان چینی به کشور خبر داد.
• استان کرمان • گردشگری
سایت فرارو / ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
اولین خودروهای وارداتی ایرانخودرو تحویل مشتریان شد
مدیر بازاریابی شرکت ایرانخودر، گفت: واردات خودرو شاینمکس در دو مدل هیبریدی و بنزینی در برنامه گروه صنعتی ایرانخودرو قرار داشته که عرضه نسخه بنزینی آن آغاز شده و نسخه هیبریدی نیز طی روزهای آینده عرضه خواهد شد.
• خودرو • واردات خودرو
روزنامه دنیای اقتصاد / ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
دوگانه خوشبینی – نگرانی شرکتها
به گزارش LBMC؛ کمبود نیروی کار در حال تعدیل شدن است و مدیران به رشد اندک برای سال 2024 چشم دوختهاند. آنها به دنبال عرضه محصولات و خدمات و بازارهای جدید هستند. آنها اهمیت سرمایهگذاری در فناوری را برای اقدامات کارآیی و بهرهوری درک میکنند، اما سرمایهگذاری در موارد غیرضروری اندک خواهد بود. یک احساس خوشبینانه محتاطانه در بین رهبران کسب و کار برای سال 2024 وجود دارد.
• هوش مصنوعی • بازاریابی
خبرگزاری برنا / ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
قائم مقام ایران خودرو: تولید پژو پارس در صورت لزوم تداوم مییابد
قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش شرکت ایران خودرو گفت که تولید پژو پارس که پیش از این اعلام شده بود تا پایان امسال متوقف خواهد شد در صورت لزوم تا اطلاع بعدی و اتمام تعهدات شرکت به ثبت نام کنندگان، تداوم خواهد یافت.
• پرشیا
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
مدت زمان استفاده از تخفیف صفر کیلومتر در بیمه بدنه اتومبیل بیمه ملت افزایش یافت
به منظور تسهیل در فرآیند بازاریابی و افزایش رضایتمندی بیمهگزاران، از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۲ مدت زمان استفاده از تخفیف صفر کیلومتر در بیمه بدنه اتومبیل بیمه ملت از سه ماه به شش ماه افزایش یافت.
• تبلیغ • گزارش آگهی
سایت رکنا / ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پلمب ۲۰ شرکت هرمی و بازاریابی غیرمجاز در تهران / با آرزوی جوانان پول به جیب می زدند
رکنا : سرهنگ چولکی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی از دستگیری ۱۷۸ نفر در مرحله هفتم طرح شناسایی و پلمب شرکتهای بازاریابی شبکهای غیرمجاز و دسیسههای هرمی خبر داد.
• پلیس آگاهی • شرکت هرمی
سایت جوان آنلاین / ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
راهاندازی دفاتر اطلاعرسانی سفر به ایران در ۱۳ کشور
دفاتر اطلاعرسانی گردشگری خارج از ایران، که از سال ۱۳۹۸ تعطیل شده بودند، اینبار با عنوانی جدید، اما با همان رویکرد قبلیِ اطلاعرسانی، تبلیغ و بازاریابی گردشگری ایران، در ۱۳ کشور راهاندازی شدند.
• گردشگری • گردشگری ایران
سایت عصرایران / ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
حضور والیبال ایران در لیگ ملت های 2025 قطعی است
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) از ابتدای دهه 1990 میلادی، بر اساس یک برنامه بازاریابی و جذب مخاطب عام در سراسر جهان برای رشته ورزشی والیبال، تورنمنتهای سالانه لیگ جهانی (در بخش مردان) و جایزه بزرگ (در بخش زنان) را راهاندازی کرد.
• والیبال
سایت اعتماد آنلاین / ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
برای جذب گردشگران چینی در تعطیلات سال نوی این کشور هدفگذاری کرده بودیم، اما جنگ غزه و حوادث کرمان همه آنها را لغو کرد
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری از افت شدید تورهای ورودی خبر داد و گفت: جنگ غزه و اتفاقات سیاسی بر گردشگری ایران تاثیر مستقیم داشته و در تعطیلات بهاره سال نو چینی با کنسلی تورهای ورودی از چین روبهرو شدیم.
• گردشگری • سال نو چینی
خبرگزاری برنا / ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
افزایش 40 درصدی حجم صادرات نفت خام و 3.5 برابری میعانات گازی با شروع به کار دولت سیزدهم
با روی کار آمدن دولت سیزدهم در شرکت شرکت ملی نفت بخشهای دیپلماسی انرژی، بازاریابی، صادرات و فروش نفت خام، افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، انعقاد قراردادها و تفاهمنامههانقش پررنگ تری گرفت. خبرگزاری برنا با تهیه گزارشی، دستاوردهای شاخص 29 ماهه این شرکت را تشریح کرد.
• صنعت نفت
سایت برترینها / ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
فصل تازه همکاریهای دفاعی تهران – ریاض کلید خورد؟
علاوهبر اهمیت سفر هیات نظامی ایران در عربستان بهمنظور تقویت همکاریهای دفاعی - نظامی دوجانبه، حضور ایران در نمایشگاه دفاعی ریاض از جنبههای مختلف، ازجمله نمایش آخرین توانمندیهای نظامی جمهوریاسلامی و بازاریابی برای تسلیحات و تجهیزات دفاعی ایران دارای اهمیت ویژهای است.
• ایران • جمهوری اسلامی
سایت خبرآنلاین / ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
استان کردستان در فعالیتهای بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان گفت: در ارزیابی و پایش فعالیتهای بازاریابی ادارات کل استانی در حوزه گردشگری خارجی، استان کردستان موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.
• استان کردستان • گردشگری
خبرگزاری ایلنا / ۱۴۰۲/۱۱/۰۷
روش پرداخت اعتبار اسنادی؛ اقدامی جهت حمایت از مشتریان
تأکید بر رضایتمندی مشتریان و پشتیبانی مؤثر و برخط از محصولات تولیدشده یکی از اقدامات ارزشمندی است که در فولاد مبارکه و بهطور مشخص در معاونت فروش و بازاریابی این شرکت انجام میشود و این مأموریت خطیر را مدیریت و کارشناسان واحد پشتیبانی، بازاریابی و فروش شرکت بر عهده دارند.
• تجارت • شرایط اقتصادی